tisdag 6 november 2012

sur syn på livet

okej, jag erkänner.
jag har faktiskt saknat det lite. skrivandet alltså. har egentligen inga ursäkter för att jag högaktningsfullt har skitit i den här bloggen fortlevnad. lite tråkigt är det, om man kollar på historiken och ser hur duktig jag har varit. med det sagt lovar jag inte att jag kommer bli duktig igen. jag har ju saker att göra!

någon person som kanske heter sofia anser att jag har en sur syn på livet. hon (han?) påstår att vi aldrig har träffats. lägger man ihop ett och ett utan att vara ett dumhuvud så förstår man att min bitterhet måste skina igenom ganska hårt mellan bara gemener och versaler. vet inte om det är mig själv jag ska bli imponerad av - för att jag uppenbarligen kan återspegla mina känslor i text, eller om jag ska bli imponerad av någon som jag inte alls känner, men som ändå lyckats läsa av mig på pricken.

ELIN - SOFIA
1-1

Inga kommentarer: