tisdag 27 november 2012

latmask

var så duktig igår att jag blev rörd över mig själv. läste igenom all kurslitteratur som jag behöver till hemtentan. vi pratar alltså om närmare femhundra sidor överstryket med sjuttio olika pennor för att de tar slut så jävla fort när man stryker över varannan mening. idag fortsätter lidandet!

mormor kom hit på kaffe igår och ville prata om julafton. vilken tid vi skulle äta, om vi skulle dricka kaffe innan eller efter glöggen, om rasmus gillar lutfisk, om jag kan göra skagenröra och om hur mycket granen kommer att barra. under tiden smetade jag överstrykningspennor och tittade ner i boken, så hon är nog fortfarande väldigt oklar med hur julafton kommer att bli. stackarn...

måste nog pausa från plugget nu. igen.
nackdelen med att vara duktig ena dagen är att man blir så.jävla.lat den andra.

Inga kommentarer: