onsdag 22 februari 2012

det är tur att jag inte är ensam

det är tur att jag har stephanie.
hon lagar god mat, hon klappar mig på huvudet och säger att tentan kommer att gå bra, hon får mig att skratta, hon driver hotellverksamhet i hennes lägenhet och hon är en fin vän.
ovan nämnda saker var bidragande till att jag har tillbringat dagen med henne och en sjusärdeles massa plugg.

det är tur att jag har emma.
hon lyssnar alltid, hon förstår mig bättre än någon annan vän, hon finns alltid när man behöver henne, hon delar några av mina finaste minnen och hon är en fin vän.
ovan nämnda saker gör att jag längtar till fredag så att jag får kramas lite med henne.

det är tur att jag har lovisa.
hon är godhjärtad, hon får mig att känna mig omtyckt, hon anförtror sig åt mig, hon gör att jag kan anförtro mig åt henne och hon är den finaste svägerska jag kan tänka mig.
ovan nämnda saker gör att jag saknar henne något så fruktansvärt.

det är tur att jag har alexander.
han är snygg, han får mig att känna mig speciell och känna känslan av att någon tänker på mig, han har stått ut med mig i två och ett halvt år, han gör mig lycklig, han hänger runt min hals, han är min bästa vän och han är världens bästa pojkvän.
ovan nämnda saker gör att jag ska knyta mig med min ångest, min kärlek och min längtan.

1 kommentar:

Lovisa sa...

och det är tur vi har dig elin. detta fick mig bara att sakna dig ännu mer, om det ens är möjligt. hjärta.