måndag 30 januari 2012

hej adlibris!

kära adlibris, tror ni att jag beställer kurslitteratur för en hel förmögenhet för att jag tycker det är jävligt roligt?

i sådana fall har ni fel. jag beställer för att jag måste läsa dessa böcker. gärna i takt med hur studierna ser ut. exempelvis om jag har en inlämning imorgon där jag måste referera till en specifik bok, så förutsätter jag att ni ger mig den boken. det ska också tilläggas att denna bok beställdes för tio dagar sedan, och att jag faktiskt unnade mig att betala 29 kronor extra för att få böckerna levererade extra snabbt.

nu sitter jag i skiten tack vare er, adlibris.
nu måste jag åka runt på gudsförgätna bibliotek innan jag ens kan påbörja min uppgift.
tack för det.

med ovänliga hälsningar,
elin åhlén.

p.s. om erat postkontor mot förmodan skulle bli sprängt i luften, är det kanske säkert inte jag. d.s.

Inga kommentarer: