onsdag 4 januari 2012

dämpa ångest med ångest.

borsta, borsta, borsta tänderna.
men sen då? jo, smeta in en snus. det är inte så att det är något som är hemskt ovanligt när det gäller mig; jag brukar nämligen synda på det viset.
men vad som ger mig extra stor ångest är när jag efter det bläddrar i min kalender (hej organiserad tjej) och blir påmind om min tid hos tandhygienisten.

alltså tandläkare i all ära. men tandhygienister? de är så jävla elaka. alltså rent ut sagt onda. de köttar i tandköttet med sina vassa grejer så att det blöder. SKITMYCKET. det är alltså inte för att man slarvat med tandborstningen (eller tagit en snus efteråt), utan för att de är så vidrigt våldsamma och säkerligen njuter av att tillfoga andra smärta.

ska ta en till snus nu bara för det. alla vet ju att man dämpar ångest med ångest.
alla med skärsår på armarna kanske vet vad jag pratar om..

Inga kommentarer: