måndag 14 november 2011

statistical package for the social sciences

har tillbringat dagen med introduktion till världens i särklass fittigaste datorprogram (rubriken hintar om hur jävla dumt det är).
saknade seriöst windows 98 och alla dess underbara funktioner när jag introducerades till den skiten. var tvungen att avreagera mig med mikromat i skolans mysiga (nåja) lokaler efteråt.
mat kan minsann pigga upp vem som helst. åtminstone mig.

när jag gick till tunnelbanan passerade jag blodgivarbussen. fint initiativ och så, absolut, men kunde ändå inte låta bli att äcklas lite. kändes som att hiven spreds i luften och lite infekterad kände jag mig allt när jag traskade vidare med telefonsällskap och rinnsnuva.
ska avsluta denna ganska meningslösa dag med film i sängen samt med lite bättre humör än jag haft tidigare under dagen.
idag får jag trots allt vara vaken precis hur länge jag vill.

Inga kommentarer: