torsdag 11 augusti 2011

offentligt brev till nathalie

hej nathalie,

det här är din kompis elin som skriver (men det visste du redan).
för cirkus tre minuter sedan klickade jag mig in på din blogg och såg en snygg bild på en ganska skitsnygg tjej. faktiskt en av de snyggaste jag vet. den tjejen var du. jag blev så himla glad och stolt över vilken fin vän jag har.
däremot blev jag lite ledsen och skuldbelagd när jag läste bildtexten. jag menade inget illa med att fläcka ner din klänning, utan se det istället som ett tecken på vänskap; en blodssyster-ceremoni utan blod. typ.
så snälla nathalie, kan du förlåta mig för vad jag har gjort? jag kan inte leva med mig själv annars.
skriv tillbaka så fort du kan, så att jag slipper bära denna skuld på mina axlar.

din förtrogne klänningsnedsölare,
elin.

Inga kommentarer: