onsdag 15 juni 2011

återuppståndelse

någon anonym whinar om att det är längesedan, och denne anonyma har noterat alldeles korrekt.
jag har liksom glömt bort det här lite, trots att jag mycket väl vet att det fungerar som ett sjukt bra ventilerings-forum för mig själv och det som måste komma ut ur mig när hjärnan är inställd på "access denied".

dock får denne anonyma, samt eventuella andra, vänta tåligt en liten stund till innan jag kommer igång på riktigt.
idag tar jag nämligen på mig mitt semesterfejs och åker på kärleksweekend till riga med la famiglia.
men efter helgen, mina små. efter helgen..

4 kommentarer:

Anonym sa...

någon anonym känner sig hedrad!

Anonym sa...

någon anonym ksn låts elin bestämma själv.

Alexander Bengtsson sa...

som sagt..

Anonym sa...

någon anonym kanske gör elin glad? bah liiite iaf