torsdag 10 februari 2011

sluta ring, okej?


kan inte folk bara fatta att man helst inte vill bli störd av massa telefonpredikare?
nej, jehovas, jag vill inte veta vad som händer mig i framtiden.
nej, sifo, jag vill inte vara med i någon undersökning om rökning.
nej, boxer-robert, jag vill inte ha några fler kanaler.
jag blir tokig på alla idioter som verkar ha hushållets telefonnummer högst upp på sin skit-viktiga-att-ringa-till-lista.

anledningen till min frustration var att det nyss ringde något rixpucko som frågade om jag ville vara med i en undersökning om vad jag tycker om det rådande miljösituationen. alltså, kan man ens kalla vad jag har utanför fönstret för miljö?! det är väl typ mental istid, alla organismer tvärdör och likaså min blodcirkulation.
jag ger fan i allt vad telefonundersökningar heter, okej?! (tuff tjej..)
ska skicka tusen freon-fyllda kylskåp till nästa miljö-jesus som ringer.
suck.

Inga kommentarer: