tisdag 18 januari 2011

up&down


allting känns lite upp och ner nu.
jag hinner inte det jag ska, ska inte det jag gör, gör inte det jag vill, vill inte det jag måste, måste inte det jag kan, kan inte det jag önskar, önskar det jag inte bör, bör inte det jag tänker, tänker att jag måste ändå.

har inte direkt fått någon uppfattning om skolan än, mer än att det kommer bli jävligt hårt. och dyrt! man tänker ju att: "jag klarar mig, en fattig student som tycker om både mannagrynsgröt och nudlar, det är okej". sen när man ser litteraturlistan så vill man genast tröstäta oxfilé. jag menar, 1400 pix för böcker till första delkursen av typ sju stycken.
antingen får jag leva som en jävla kyrkråtta eller så kommer mina studier komma till ett abrupt avslut när jag blir häktad för bankrån.

Inga kommentarer: