måndag 31 januari 2011

monsters


fantastiskt studiebesök idag, måste jag säga.
det gjorde mig knappast mindre sugen på att sitta och se clean ut på en redaktion medan pengarna rullar in. åh.

är tröttast i hela jävla världen idag, men är som tur är ledig imorgon. "ledighet" innebär dock inte ledighet så som man tänker sig, utan ledighet är i själva verket en stressig jävla dag där man förmodligen blir arg på sig själv för att man inte utnyttjar tiden väl. man tänker att man ska plugga, men ingenting händer. man tänker att man ska gå upp tidigt, men det händer troligtvis inte det heller. sedan somnar man (tillslut..) omgiven av ett stort, svart orosmoln och en tumörartad klump i magen.
jag blir bara så jävla trött på mig själv och min inställning. ska dricka cappuccino nu och be mamma klappa mig på huvudet.

Inga kommentarer: