onsdag 19 januari 2011

göra om, göra rätt


jag skrek nyss något i stil med "helvetesjävlakuk&götapetter" & fick dåndimpen på mig själv, & delvis vattenkokaren.
anledningar:
1) jag failade på att träffa koppen med vattnet och hällde istället det mesta på handen.
2) vattenkokaren är för dålig på att vara bra.
hur som helst grät jag ett par elefanttårar, daskade till mig själv på fontanellen & tvingade mig själv till att ignorera smärtan. lyckades tillslut färdigställa mitt té, och sitter nu och självömkar lite.

idag har varit en ganska konstig dag. jag har varit ledsn kanske 27 gånger & glad typ 3 gånger under dagen. men de tre glada har varit tre bra glada. nu är jag bara glad, för jag har tagit mig igenom en bra dag och för att jag begår misstag & gör om, gör bättre.
jag är fan den bästa människan jag vet.

Inga kommentarer: