tisdag 7 december 2010

dag 7, min bästa vän

förutom min familj och alexander, så har jag tre alldeles bästa vänner. alla vi fyra har känt varandra sedan blöjåldern, och jag tror knappast att någon av oss trodde att vi skulle hålla ihop på samma sätt som vi gör idag.
jag tycker att de förtjänar en egen liten genomgång.

nathalie markström
vill jag ha en "barnfri" dag är det henne jag ringer. vi tycker precis lika om allting, och den här människan är nog den ärligaste jag vet när det verkligen gäller.
melina lagerqvist
kanske den närmsta vännen jag har i och med att våra mammor också är bästa vänner (väninnor som det heter på vuxenspråk). trög för det mesta, men så rar att man förlåter henne och gör om och gör rätt.
johanna krigholm
vill man återuppleva de kravfria fyllorna och bara vara jävligt galen så ringer man johanna. en av de absolut sjukaste människor som gått i ett par skor. när hon inte pillar skit under tånaglarna med plastbestick, förstås..

egentligen skulle jag kunna skriva väldigt mycket om de här tre vännerna, men jag låter bli. det skulle bli så fånigt. jag är i alla fall stolt över att ha så fina vänner.