torsdag 23 december 2010

dag 23, det här får mig att må bättre

oj, det finns så himla mycket som får mig att må bra.
min familj till att börja med. de som känner min familj vet att jag mer eller mindre är bästa vänner med min mor och far. för ett par år sedan tänkte jag att om jag någon gång skulle möta mamma eller pappa på krogen så skulle jag självdö. idag går jag mer än gärna ut med dom och dricker en öl eller fem. lika gärna som jag går ut med mina bästa vänner.

just det, mina vänner får mig också att må bättre, så klart. det behöver ingen vidare förklaring, skulle jag tro.
likaså alexander - världens bästa pojkvän - han vet också knepet bakom att få mig lycklig och välmående.

sedan finns det mindre viktigare saker; som att jag lyckas med någonting jag kanske inte trodde. som när folk tror på mig och ger mig tillit i en viss situation.
den här listan kan göras lika lång som de saker som irriterar mig och får mig att må skit, helt enkelt.

Inga kommentarer: