söndag 19 december 2010

dag 19, det här ångrar jag

jag har nog ingenting som jag går och grämer mig över vareviga dag, något som jag verkligen ångrar.
det finns alla dessa småsaker, men saker man kanske varken borde ha sagt eller ha gjort - men det finns ingenting jag verkligen kommer vrida mig i graven över.
än så länge i alla fall.

men för att ändå nämna något så ångrar jag att jag inte hann träffa farmor så mycket under hennes sista år. trots att vi bara bor en timme ifrån varandra, så blev det helt enkelt inte så att vi sågs särskilt mycket. det gör lite ont i mig.
bidragande faktor till att det gör ont var att hon gick bort helt utan förvarning också.

jag ångrar även att jag från första början började snusa. det är ingenting jag är skitstolt över direkt, och även om jag trivs bra med en rapé under läppen så har jag inte råd.
egentligen.

Inga kommentarer: