onsdag 1 december 2010

dag 1, om mig

31 mars 1992.
ni som läst i fliken om mig vet redan om det mesta av historien.

en ganska elak unge som blev snäll med åren.
jag var ganska hemsk ända upp till femårsåldern eller så, men där kom kanske min första milstolpe i livet när jag insåg att man kommer mycket längre genom att vara snäll.
1998 kom linus till världen, det finns inte så mycket att säga om honom förutom att han är bäst & sämst i hela världen (beroende på när han känner för det) samt att han kommer kunna försörja sin storasyster och sin kommande familj genom att bli skateproffs.

i skolan jobbade jag hårt på att aldrig vara ensam och vara asbra på att stava och skriva fint, och jag hade typ alla rätt på typ alla prov. jag jobbade inte så hårt på att vara tuff och cool och hångla med fräcka killar, det överlämnade jag till andra.
men jag hade kul (för det mesta) och jag hade många fina vänner.

numera bor jag hemma med mor och far och bror.
jobbar, drömmer om att plugga igen, tittar på top model-repriser, målar naglarna och läser en hel del. har världens bästa pojkvän, lite väl långt bort bara, och jag har fortfarande väldigt fina vänner.

Inga kommentarer: