torsdag 11 november 2010

doc

har tillbringat hela dagen med melina & hennes jakt på vinterjackor. ja, visst, det är skitkul att vara snygg, men veligare människa får man nog leta efter..

oroväckande trött på dumvintern redan. det bådar definitivt inte gott för de närmaste 150 dagarna innan jag officiellt anser att det är värt att någonsin gå utomhus igen. bajsliv.
men visst, jag kan erkänna att första snön var lite halvmagisk sådär, men när det väl är avklarat så är snön återigen bara ett jävla gissel. helvetet på jorden.
jag har ju inga vinterskor heller. funderar på att bita i det sura äpplet & lalla runt i converse i vinter om jag inte hittar något jag verkligen vill ha (typ dessa, svindyra, dr. martens). men fan, tryck ner en raggsocka i conversen och ni skall aldrig behöva vara hungriga mer.

Inga kommentarer: