måndag 11 oktober 2010

hoppas

ville dö när jag vaknade imorse.
eller, räknas efter tolv som "imorse"?

hade en fullkomligt sugig kväll igår, men det känns mycket bättre idag, vilket gör det värt varenda tår & vartenda hekto av snor igår. nu ska jag vara positiv & vara glad, för jag har egentligen ingenting att whina om.
idag har det inte blivit många knop gjorda, förutom ett par koppar svart med mina vänner. har fortsatt kollat på utbildningar men det är bara en enda som faller mig i smaken så om jag inte kommer in på den får jag antagligen gifta mig rikt till våren & bli hemmafru, alternativt prostituerad. helst med alexander, om han är villig att betala.

nu ska jag dricka te, fortsätta forska om min soon-to-be-julklapp till alexander (hoppas hoppas) & sedan ska jag säkert läsa någon av alla mina böcker. igen. för jag har redan läst alla.
tre gånger typ.

Inga kommentarer: