tisdag 5 oktober 2010

för allas trevnad

okej, vaken igen.
drömde att jag var lady gaga och hade spelning inför tusentals människor på falkenbergs betongpark. jag börjar nästan bli orolig för mig själv.

förra veckan spenderades i just falkenberg efter ett mer eller mindre spontant bokande av biljett. fruktansvärt fint som vanligt, hann exempelvis med att äta världens godaste sushi på hallelujah sushi i falkenberg, gå på oktoberfest & dricka öl ur enliters-stop, titta på när peter högg sönder hela världen i helsingborg samt mindre roliga saker som att operera tån.
hade min blogg varit existenz eller någon annan idiot-sida så hade jag kunnat publicera en bild på min tå, men jag struntar i det. för allas trevnad.

nu ska jag slösa bort mitt liv ytterligare. söka lite nytt jobb, pilla mig i naveln & drömma om att jag fortfarande gick i skolan eller befann mig på jobbet.

-------------------------------
update 6/10-2010.
alexander tyckte även att jag skulle nämna att vi köat halva jävla natten, i närapå minusgrader, för biljetter till iron maiden som jag kanske inte ens ska gå på. det var kul.

1 kommentar:

Alexander sa...

du glömde en sak. vi har köat efter maidenbiljetter!