onsdag 6 oktober 2010

endorfin

dagarna ser ungefär likadana ut allihopa nu för tiden.
jag sitter ingrodd i min egen skit & längtar till nästa jobbdag. hatar att mina vänner har en sådan meningsfull aktivitet som skolan när inte jag har den, samt funderar ständigt över saker som skulle kunna få mig gladare, men som känns ganska långt bort enligt mina mått.

exempel på sådana här endorfinberikande saker skulle exempelvis kunna vara: körkort (med andra ord, att jag inte är fullkomligt retarderad & får allvarliga ångestattacker bakom ratten), att alexander alltid var här, att jag också gick i skolan alternativt att mina vänner inte gjorde det, att jag hade samma jobbtider som under sommaren, att jag kommer in på min utbildning och att jag får börja plugga snarast, att göra av med pengar som inte finns, att resa för pengar som inte finns.

nu ska jag äta mat & vara glad, därefter försöka köra bil & därmed vara panikslagen och oglad.
sen ska melina få göra mig glad igen, för det är hon bra på.

Inga kommentarer: