torsdag 21 oktober 2010

döden dö

har kissat cirkus en miljon gånger den senaste timmen.
det kan bero på att jag drack en hel perkulator med kaffe alldeles själv hos nathalie, men helt säker kan man aldrig vara.

känner för att gräva ned mig i sängen & titta på teve och dricka te och tugga i mig satsumas i mängder. dock har jag börjat störa mig något så enormt på reklam på senaste tiden. jag tycker bara att det eskalerar till den nivå där man nästan blir mörkrädd. och vilka idiotiska reklamer sen! jag skiter i vad det är för speciellt med källan i bergslagen och vad vill egentligen halebop säga med sina reklamer?
jag känner att irritationen bara svämmar över här, så därför:
de mest irriterande jag kan komma på (förutom reklamer):
- ljudet från köksfläktar
- folk som säger "marängswisch"
- apelsiner som inte går att skala
- popcorn som fastnar i tänderna, samt de popcornen som inte poppats.
- per gessle
- nagelband som förstörs
- att alexander bor femtio mil ifrån mig

jag hade kunnat go on forever..

Inga kommentarer: