torsdag 2 september 2010

tillbaka till verkligheten

de senaste dagarna har jag vandrat runt i någon slags dimma av drömmar & förväntningar.
bryssel var en blandning av det jobbigaste och det roligaste jag gjort. modellandet är inte så jävla lätt som det ser ut på top model på teve, och heller inte ett dugg glamoröst - och det säger jag utan att amfetamina & gå i tretton centimeters-klackar 400 dagar om året.
ibland undrar jag typ vad jag gett mig in på. paris känns okej, singapore bara skrämmer mig. samtidigt lever jag på förhoppningar nu.

nu ska jag duscha för jag är så jävla efter-flyg-äcklig. sen ska jag sova för jag är så jävla bryssel-trött. sen ska jag äta för jag är alltid hungrig.
sen ska jag promenera för jag älskar johanna.

1 kommentar:

Stfn sa...

Alltså.. En modell som alltid är hungrig? Går det ihop? ;)