måndag 5 juli 2010

peace and jävla love

hemma från typ världens mest kick ass-vecka på länge.
för tredje året i rad har jag blitt visiterad, varit full på varm öl och gått säkert 7824 km om dagen i ett 40 (åja, nästan) graders varmt sverige. jag har trängts på dunderbra spelningar, svettats i ett bastuvarmt tält & inte sett en vattenklosett på en vecka. men fan vad jag älskar det.

nu är man hur som helst tillbaka till det vanliga livet igen. med jobb & längtan efter nästa semestervecka. att barista sig hela dagarna i värmen, med ännu varmare kaffeångor suger fånigt jävla mycket när nybadade bikinibrudar kommer in från solskenet utomhus och man för en enda gång i livet önskar att man var som dom.

nu ska jag måtta mina nästan obefintliga tuttar och höfter & skicka till belgien.
adjö.

Inga kommentarer: