måndag 21 juni 2010

flera veckor i ännu flera ord

återigen, än en gång, har den här bloggen (kan man ens kalla det så nu för tiden? det borde typ heta när-jag-har-tid-slash-lust-skrivande) hamnat i skymundan för resterande moment i mitt liv. och det har hänt en del sedan dess, må ni tro!

JAG HAR TAGIT STUDENTEN, bara för att nämna ett exempel. det är duktigt slentrian att säga att det är den bästa dagen i mitt liv, men när jag stod på flaket, salongsberusad & vrölade som en galning så var jag faktiskt jävligt nöjd med livet. i could live with that, liksom.
jag har såklart haft tillhörande studentmottagning och där fått de finaste presenter man kan tänka sig, av de finaste personerna som går i ett par skor. dessutom har jag varit i afrika under den senaste veckan, för att i natt landa på svensk mark igen, jävligt mycket brunare och trettiofem gånger tröttare än ever. just det, ni märker vad jag har haft det jobbigt den senaste tiden.

nä, men skämtåsido så har jag bara njutit, man måste få ha sådana pauser ibland. bara stanna upp och verkligen känna att man inte har några måsten. bara göra vad fan man vill.
jag är så jävla värd det.

Inga kommentarer: