onsdag 19 maj 2010

jag sa att jag var glad, men så var jag ledsen. ;ppPPpPpPp.

.. ja, men typ.

återigen har jag ingenting att klaga på. ett prov, en diskussion & en tredjedels svenskauppgift innan studenten är va som återstår och ändå grinar jag hela tiden.
jag är trött på min ensamma jävla tillvaro, som egentligen skulle kunna vara full av kärlek och glädje, men som för det mesta bara kan stavas så här: m-i-s-ä-r

jag antar att det är bäst att ta mig i kragen snart, skaffa mod & våga gå ut i vuxenlivet. flytta hemifrån & lämna mina underbara vänner & min ännu finare familj. lämna mitt nyfunna, och ack så underbara jobb. för det är just det som får lida. är det inte roligt hur livet egentligen ter sig? när man väl tragglat igenom så många skolår av ångest & stress & äntligen är fri - då ska man fängslas i sin egen rädsla för att ge upp sin trygghet för en annan.
ironiska jävla liv.

Inga kommentarer: