tisdag 25 maj 2010

en livshistoria

som ni märker (alla tre läsare) så är det inte mycket action här.
anledningar?, undrar ni kanske. in your face!:
- min dator är fortfarande på lagning & jag älskar inte pappas dator lika mycket som min.
- jag tar studenten om exakt en vecka, vilket veckan ut innebär ledighet i skolan, vilket elikamä bättre saker för mig än att skriva vad jag hade på mackan imorse.
- om en halvtimme kommer alexander.

just det, om en halvtimme. och han stannar länge denna gången, dels för att gå på studentbalen på fredag & dels för att fira min student, gå på min mottagningen & det ena med det femte.
alltså har jag en del saker för mig trots allt. jag ligger inte bara i min nittiosäng & snusar frenetiskt dag efter dag. jag andas faktiskt också.
och äter.

Inga kommentarer: