torsdag 22 april 2010

your hand in mine


när du ser detta så sover antagligen jag.
du kanske nyss har vaknat, eller så sitter du som vanligt uppe alldeles för länge med lovisa eller bara med dig själv. du kanske är ångestig inför att andas de sista timmarna som tonåring, för de åren är över nu.

2005, när du var 15 år gammal så lärde jag känna dig. att två personer med sådant avstånd mellan varandra & sådana olika liv skulle komma att dela ett liv fem år senare var det nog ingen som trodde. förutom vi två.
för jag visste redan från början, du var alltid så nära men ändå så långt borta.
idag är du närmre än någonsin.

grattis på födelsedagen alexander
jag älskar dig.

1 kommentar:

Lovisa Bengtsson sa...

om det hade funnits en gilla-knapp eller "jag är så jävla glad för er skull"-knapp så skulle jag överanvänt den nu. ni är fina, du är fin och är glad att det är du som är min brors flickvän. puss raring