fredag 23 april 2010

glad tjej

elin,nu räcker det ta mig fan. det har varit ett jävla ynkande och gnällande över både det ena och det andra ett jävla bra tag känns det som. så jävla löjligt. så nu skall vi bena ut det här once and for all.

gnäll nummer 1: skolan suger
lösning: du har en månad kvar i skolan, varav en vecka kommer tillbringas i bryssel. dessutom är det massor av studentgrejer i vägen, och sen är det över. gilla läget.
gnäll nummer 2: jag har inga snygga kläder/inget att ta på mig.
lösning: tvätta för fan.
gnäll nummer 3: jag känner mig allmänt seg och deppig.
lösning: sluta drick massa öl, börja springa (som jag lovat mig själv) och försök se allting från den ljusa sidan.
gnäll nummer 4: min pojkvän är femtio mil bort.
lösning: flytta ihop någon gång då. ta studenten & gör det möjligt. dessutom har vi ju varandra hur som helst.


så, nu känns det redan bättre. jag är en jävligt glad tjej idag.
men gladast är nog räven.

Inga kommentarer: