tisdag 13 april 2010

freckles

idag är jag tröttare än hela södermanlands totala befolkning tillsammans, och det står jag för. 
gör vilka kloka efterforskningar ni vill, jag kommer ändå stå som slutgiltigt svar. 
anledningarna till tröttheten är förmodligen en gårdag med i princip oavbrutet plugg & en efterföljande morgon med samma tema. att carl-jan grankvist, denna man straight outta hell förstörde mig morgon ännu mer, trots att han fyllde med med "läckerheter" & "sinnesperception som omfamnar alla sinnen i den mest ljuvliga symfoniska harmoni". typ. 

vandrade till melina efter skolan. satte oss i solen, tog ett glas vin (nåja, hon drack, för enligt mig smakar det fortfarande inte bättre än blomjord). vi pratade och hade skittrevligt tills jag toksomnade i den mest osköna stol du kan hitta. resultat:
-   en explosionsartad ökning av fräknar.
-   säkert fler än en snygg bild på en dregeltjej som somnat i solen.

Inga kommentarer: