torsdag 29 april 2010

coccygodyni

äntligen känner jag att jag kan pusta ut.
imorse skrevs det sista jobbiga provet innan vi åker iväg till bryssel, och även om det bara är under nästa vecka så känns det ändå som ett sjukt välbehövligt lov.

imorgon ska projektarbetet redovisas & sedan kommer jag aldrig mer vilja prata om det någonsin. då är det ett avslutat kapitel i mitt liv som jag mer än gärna är villig att elda upp.
förresten har det varit en ganska händelserik dag. jag har varit hos doktorn & fått diagnosen coccygodoni, låter mer spännande än vad det är. jag har även blandat öl med rabarberpaj hemma hos mia, som mer eller mindre agerar låtsasmamma åt mig, & jag har också skrivit cirkus sjutusen inbjudningar till min studentmottagning.
nu ska jag äta terracotta-färgade piller & sedan sova.


Inga kommentarer: