onsdag 31 mars 2010

fölsedag!

tio dagar utan uppdatering.
om melina hade varit död & läst min blogg hade hon säkerligen vridit sig i graven, för hon är i princip min enda trogne anhängare till min bloggreligion.

nåja, alexander också förstås, men han behöver inte följa min blogg för att ta reda på vad jag pysslar med. anledningen till skrivuppehållet är just han. bland annat. jag har varit alldeles för upptagen med att flytta melina till ett hus (skitnära mig!), målat hennes vardagsrum, firat hennes födelsedag, firat min födelsedag (i förskott), pluggat & pussats ikapp med min karl.

idag, närmare bestämt om 33 minuter blir jag 18 år. det ska jag fira emd en kasse bira & fortsätta vara glad hela dagen. jag tänker avsluta detta inlägg med en jävligt slentrian & tråkig fras, men jag gör det ändå, bara för att jag kan:
jag har tamigfaktiskt världens finaste vänner.

Inga kommentarer: