fredag 5 mars 2010

en början till vår

fredag igen alltså. 
ikväll blir det en öl eller fem med melina & johanna. om jag orkar lyfta ölen vill säga, min kropp skriker som en stucken jävla gris efter att ha skottat snö i åtta timmar igår. det känns åtminstone att man lever, och det är väl något bra, eller?

idag har solen varit framme hela dagen, det är ett bevis på att den faktiskt finns. jag hatar vintern & all jävla snö mer än svält & folkmord just nu, kanske särskilt efter igår då enorma kvantiteter snö skottades ner från taket.. det blir man faktiskt lite glad av. eller ptja, ganska mycket gladare faktiskt. livet är faktiskt ganska så fint trots allt. jag ska sluta klaga & vara duktig flicka. hålla käften & använda kommatecken. 
och bajsa, för jag är så jävla bajsnödig.

Inga kommentarer: