onsdag 10 februari 2010

mature

1111 inlägg, magiskt.
men skit i det. trots varande knogar så går livet väldigt bra nu. projektarbetet blev inte min anledning till harakiri denna vecka som jag från början var säker på, utan det flyter faktiskt på förvånansvärt bra. (är inte säker på om jag gör rätt i och för sig, men det är ett senare problem ..) för att spä på med det där bra:iga lite till så ska jag på arbetsintervju om tre veckor också.
jag är fan inte så dum som jag verkar.

eftersom jag mest skriver massa skit i den här bloggen & inte alls berättar om vad jag faktiskt gör, så som att laga mat åt & ta hand om mina små pojkar som blivit "män" & flyttat hemifrån - fidde & calle, eller som att leka med melina & sakna alexander till fördärvelse, så fortsätter jag avslutningsvis med att skriva ännu mer skit.
skit

(det där kändes jävligt moget)

Inga kommentarer: