söndag 31 januari 2010

hellre osammanhängande

anledningen till torka de senaste dagarna är just torkan i mitt liv just nu. 
imorgon förändras det litegrann. 

jag är egentligen alldeles för jävla trött för att ens kunna skriva någonting. egentligen borde jag väl sitta uppe & skriva projektarbete hela natten, men nä, hellre sover jag. hellre får jag naglarna nerfilade sådär alldeles för långt ner så att det skaver & gör jätteont sedan. hellre är jag utan snus. nästan. 

hur som helst, även fast jag mest har saker att klaga på (melina är borta, mycket i skolan, min dator lever förmodligen på sina sista krafter etc.) så kommer i alla fall alexander imorgon. och mamma & pappa kom hem idag, från dublin. så jag har druckit guinness på en söndag, jo man tackar. 
förresten är jag dumihuvudet & skriver osammahängande. 
hela jag är osammanhängande.

Inga kommentarer: