tisdag 26 januari 2010

en dag

en dag av alla dagar.
vaknade av något jävla vinn-pengar-tvprogram imorse, detta program från helvetet. han den där bögkillen och resten av hans crew är ju en total avskräckelse att bara se på. att man dessutom ska vakna till deras desperata försök att få folk att ringa in på dessa ord som min grannes hund skulle kunna lista ut. det är ju inte mer än rätt att se till att få slut på galenskapet.

en ursäkt.
ville bara be om ursäkt nu, innan jag får alla homosexuella och deras anhängare på mig. jag har inget emot att han är bög, även om det inte precis framgår, eller visas i rutan i form av en skylt "hans namn, dagens bögprogramvärd." det är ju sånt man ser ju!

förövrigt.
så mår jag knappt bättre. jag hittar inget kevlar till staden, och masken sitter fortfarande på.

Inga kommentarer: