fredag 11 december 2009

twister

jag och fröken fahlsten var dumma i huvudet och lussevakade på mitt rum i natt. 
tröttheten börjar ta form nu, kan jag säga, men det har aldrig hindrat mig. 

ikväll blir det salongsberusning hos min fina calle, med mina allra finaste vänner. jag känner verkligen att jag behöver det. jag försummar (som det så bögit heter) mina vänner alldeles för ofta fast jag inte vill, i och med att min fritid i princip försvinner i och med skolan. jag hatar att inte finnas där hela tiden, fysiskt. för jag finns alltid. överallt. det här med att dricka ett par öl med mina finaste är bland det bästa jag vet. 

visste ni förresten att snus + blod = twister? ja, ni som snusar och är besmittade med galenskap kan ju prova själva. snusa och sug blod samtidigt, det blir en skön combo som smakar glass. 
men ni bryr er inte. 
och snusar inte. 
och är inte besmittade med galenskap. 

Inga kommentarer: