tisdag 8 december 2009

grått, kallt och blött

efter att ha blivit matad med massa jobbiga måsten så pustar jag ut en deciliter.
jag har nyss haft nationella prov i svenska där jag höll ett tal om relationer, dessa ack så fina relationer. det gick över förväntan bra och i och med det känner jag mig lite lättare och klappar mig själv ömt på huvudet.

här är det grått, kallt och blött. eftersom jag är dumihuvudet och gick upp alldeles för tidigt för mitt eget bästa imorse så hann jag se nyheterna och väderprognosen (som typ var det enda som sändes på teve när jag gick upp). gud kan slänga sig i väggen om han finns, för gud hör inte bön. han ska ge oss grått, kallt och blött i en vecka till. halleluja!
det är fan så jävla kallt ute så jag såg en zigenare med händerna i sina egna fickor på väg från bussen. fattar ni då?

Inga kommentarer: