söndag 22 november 2009

städa, städa varje söndag, och så varje jul ...

jag är så jävla klar för idag nu. 
var som sagt i badhuset och simmade mot min egna vilja, blev skittrött men det kunde inte hjälpas. ställde mig vid spisen och lagade kåldolmar med gräddsås, potatis och lingon - halleluja - till hela familjen och nu har jag målat det sista i hallen & dessutom städat rummet. 
om jag fick en krona för varje gång jag var trött så skulle jag ha en krona nu. 

det luktar omniom & namnam i hela mitt rum nu. skurmedel, de nya doftljusen jag köpte på ikea igår & bara sådär jävligt hemtrevligt som jag ska ha det i min kommande lägenhet. eller ja, i vår kommande lägenhet.
förresten så vet du att du gör något rätt när du har en pojkvän som är så fin att det gör andra pojkar obekväma.

Inga kommentarer: