tisdag 24 november 2009

sacramento idioto

okej, så här är det.
jag äter aldrig frukost. anna skipper och annat galet folk tjatar om att det är dagens viktigaste mål och att man tydligen inte fungerar lika bra utan. men fan, jag har liksom inte tid på mornarna, jag är trött! och jag har fungerat ända tills nu ..

men hur som helst fick jag för mig att koka ägg imorse.
note to self 1: när du häller av det kokande vattnet från äggen - häll det då inte över ditt egna finger. det gör liksom ont.
note to self 2: om du ändå tänker hälla kokande vatten över ditt finger och sedan (i ett försök att kyla ner det onda) stoppar fingret under kranen - se då till att kranen inte är inställd på skållhett vatten. det gör liksom inte mindre ont då.

"jaha" tänker du. "intresseflaggan går nästan sönder för så jävla mycket vajar den. för att inte tala om intresseklubben. hela jävla klubben sprängdes just av överbelastning!" men det lyssnar jag inte på, för jag är sentimental. och saknig.
låt mig vara det.

Inga kommentarer: