onsdag 25 november 2009

jag ska bli glad & helt frisk. snart.

efterskalv. 
migränen igår & i natt har kommit till sitt efterskalv. epicentrumet i huvudet har börjat värka igen. det flimrar till för ögonen & de senaste timmarna har jag trampat upp en jävla stig mellan min säng & toaletten. synd att kräkas när man ätit så god mat.

it's all vardag vardag and no play nu för tiden. jag blir fan gråtfärdig och bedrövad till tiotusen när jag kollar på mitt provschema, och jag känner att jag skulle behöva strukturera upp en studieplan. men det känns som att allt jag tar i blir till feelbad.
jag botaniserar i min bokhylla och väljer att läsa  "it" av stephen king. igen. trots att pennywise the clown har förstört mig som människa. allt blir bara fel.
funderar på att låsa in mig själv i ett madrasserat rum och kasta bort nyckeln tills jag blivit en trevlig tjej igen.

vet bara inte om jag vågar vistas i enrum med mig.

Inga kommentarer: