fredag 20 november 2009

inlägg nummer tusen

godmorgon påfågel. ja, jag(alexander) lovade dig att jag skulle skriva det tusende inlägget så här kommer det. jag har egentligen inget speciellt att skriva. det känns konstigt att skriva i den här bloggen. jag har följt den här bloggen under en lång tid och jag nämns ju faktiskt ett antal gånger. första gången jag förekommer, är faktiskt ganska långt bak i bloggarkivet. januari/februari -08(?) kanske tidigare. pojken i bubblan, fem, påfågel, ojmjakon, en hel del låttexter osv.

visst hade kryptiken sin charm. den gick till och med så långt att om man googlar "kryptiken" så kommer just den här bloggen upp överst - vilket eger! i just det inlägget kan man om man är riktigt smart,(eller bara har en jävla tur!) försöka lista ut vad det egentligen ska stå i meddelandet med förlorad information. "så nära men ändå så långt borta". ett meddelande som dykt upp i våra bloggar mer än bara en gång.

det sjuka är att du var tolv ynka år när jag skrev det till dig. nu har fem år gått och det är trots allt inte så långt borta längre. du är min. jag är din. vi är varandras. jag brukar sälja mig dyrt men jag var faktiskt kär i dig redan innan vi ens hade träffats. att det nu var bättre än vad vi båda någonsin kunnat drömma om - är för bra för att vara sant. du är för bra för att vara på sant kårtny. hela den här grejen är egentligen för bra för att vara sann.

- ja, det må vara för bra för att vara sant, men den här gången faller det fanimej inte på sin egen orimlighet.

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kolla:)