fredag 20 november 2009

en bulle i ugnen

ja, ni kan ju gissa hur jävla kär jag är när ni läser förra inlägget.
förövrigt får ni gärna gräma er över att ni inte har en lika fin karl som jag. sådetså.

i skrivande stund finns jag hemma hos fina melina med mina raraste vänner. vi lyssnar på våran festivalkompis & festivalmamma elvirabira. lyssna på henne här om ni också vill hamna i en skön festivalstämning med ukulelepunk.
vi har bullar i ugnen - ja, vi har bakat bullar alltså - och min egengjorda glass står i früsen. ikväll blir det alltså bullar, glass, idol & filmtittning tills vi nästan dör. bara nästan, det vore trist annars. har så mycket att leva för.

nu står johanna med sitt nyfärgade hår & sääger "FAN VAD BRA DET BLEV!!!1ett" så nu ska jag sluta skriva. det var en bra anledning till att avsluta tycker jag.

Inga kommentarer: