tisdag 3 november 2009

det går bra nu

en helvetesnatt är vad det har varit. 
somnade halv fem för att hostan inte ville låta mig sova. ni vet den där jobbiga känslan när man vet att man verkligen borde sova, och så får man inte? den upplevde jag alldeles för länge. frustration , extrem saknad och ont i bröstet. ja.

strax skula, vet inte om jag borde gå egentligen. kanske bättre om jag kryar på mig, men samtidigt känner jag att det är viktigt. och bara två lektioner, jag borde klara mig igenom det. 
jag har insett att saker och ting nog blir lite lättare om man bara går in i det med en snygg inställning. därför ska jag fortsätta göra det, det känns som att jag inte direkt kommer klara den här veckan annars. men jag ska göra det. 
varför döpte ingen mig till självdisciplin för?

Inga kommentarer: