torsdag 22 oktober 2009

whining

den ena ångesten och ilskan avlöser förresten den andra. fast jag bara vill att allting ska gå bra, mer än någonting annat, så står det ta mig fan skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan. 

om ni inte vill höra mig klaga sådär otacksamt som bara jag kan, även fast jag egentligen bara klagar på värdsliga saker, så sluta läs här.
hur som helst, anledningar till all ångest & allt whine:
-     test of doom i psykologi imorgon
-     förhör i astronomi imorgon
-     inbokat möte som förstör min sovmorgon(!!!) imorgon
-     jag ramlade idag och slog sönder mina jeans och mig själv. jag har nu, 5 timmar senare ännu inte vågat rycka bort de trasiga jeansen från såret på benet som de klibbat fast i. 
-     alexander är inte här.

Inga kommentarer: