lördag 31 oktober 2009

världens vackraste problem

hemma från spanien och tillbaka i ett mörkt, kallt & blött sverige igen. 
tillbaka till ensamheten. tillbaka till nykterheten.

idag är jag varken pigg eller glad. jag snorar, låter som jag ätit sandpapper, alternativt taggtråd & känner ungefär likadant i halsen. det är mörkt och jävligt och jag vill mest krypa in i duschpalatset, därefter ner i sängen & lyssna på neil young tills jag somnar. 
börjar bli ångestig för skolan igen och allt vad skolan innebär. jag behövde verkligen det här lovet, och även om jag vet att jullovet inte är allt för långt borta, så svider det. jag vill ogärna inse att det snart är jul också. 

utöver det ovan skrivna så återstår ett problem, det vackraste problemet någonsin. 
alexander. 
jag orkar inte vara utan dig längre. jag behöver dig. nu.
hela tiden. 
alltid.

Inga kommentarer: