onsdag 7 oktober 2009

.. och hon behövde en paus

ja, ni märker själv hur det går med skit-kemin. 
jag har i och för sig pluggat ganska flitigt sedan jag kom hem, men hjärnan skrek efter paus & jag lyssnade. 

imorgon ska vi bussa till stockholm & gå på massa tråkiga studiebesök med skulan, men jag känner att vad som helst som inte har med just skulan att göra är guld värt nu. vad som helst, men inget studieklingande. vad sägs om kärlek? det behöver jag i mängder, och jag är mer än överlycklig över att det finns folk som ger mig just det. jag behöver det för att fungera. och just nu är det så lyckligt att jag har ett sådant sjukt överskott på kärlekssidan att jag skulle kunna skänka kärlek till ett helt jävla regemente om jag så ville. 
men det vill jag inte. dom förtjänar det inte.

Inga kommentarer: