torsdag 29 oktober 2009

bananer

sista dagen i barcelona for den har gangen.
dagen har bestatt av en otroligt seg morgon fran mina dodliga vanners sida medan jag var pigg som en jattepigg tjej trots att vi bara sovit i tre timmar. varfor gar folk ut sa javla sent i spanien? jag borjar kanske bli for gammal? for van?

hur som haver var kvallen igar helt galen & alla vi gick bananer bokstavligt talat. jag hade en hemsk spanjor med permanentat har ( som sag ut som aggnudlar) efter mig hela kvallen, och hade jag kunnat slass battre hade jag gjort just det.
trots en hemskt fin resa med mina finaste vanner sa ska det bli skont att komma hem igen imorgon kvall. minus kyla & skulan. dessutom saknar jag min pojkvan sjukt javla mycket & tycker han ar finast i varlden som oroar sig fast han inte behover.
hejdo bloggspanien (eller nagot annat tontigt).

Inga kommentarer: