torsdag 10 september 2009

tidsfördriv/kopieringsmaterial

Jag har insett att min senaste kyss:  var det finaste som hänt mig
Jag lyssnar på: ett ljud som inte hörs.
Jag pratar:  för det mesta.
Jag tycker om:  livet. jävligt mycket
Jag avskyr när folk:  särskriver, eller är grammatiskt inkorrekta. dö.
Min bästa vän är:  det finns tre
Min första vän hette: melina 
Kärlek är:  magiskt eller tragiskt.
När jag borstar tänderna: leker  jag att jag har en eltandborste fast jag inte har det.
Jag tänder på:  allt brännbart!
Det sexigaste yrket är:  musiker
Jag är rädd för: döden. samt att folk i min närhet ska  råka illa ut.
Den värsta känslan är:  olyckligt kär-känslan. stress
Den bästa känslan är: lyckligt kär-känslan.
Jag är bäst på: att duga till lite av varje
Jag är sämst på:  att hantera stress.
Om jag va ett djur skulle jag vara:  självmordskandidat
Om jag va en insekt skulle jag vara:  sugen på att bli ihjältrampad/uppäten av en stam i afrika.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:  användbar ibland.
Det finaste som finns är: vänskap & familj.
I sommar:  tar jag studenten.
Sist jag grät var:  typ nyss.
Jag kan:  lite av varje
Jag kan inte: låta bli att gråta till extreme home makeover
När jag vill tänka går jag:  och tänker. i mitt tanketräd (jag ska visa dig när du kommer)
När jag bakar så bakar jag:  något som jag äter upp.
Min mobiltelefon är:  fuktskadad.
När jag vaknar på morgonen:  vill jag sova.
Innan jag går och lägger mig:  finns jag på emesen.
Just nu tänker jag på att: dagarna borde snabbas på.
Idag har jag: egentligen inte gjort någonting vettigt.
Ikväll ska jag: emesena & längta. och vara kärast i världen.

Inga kommentarer: