måndag 7 september 2009

suicidal

kom nyss hem efter den värsta jävla skoldagen i mitt liv. 
jag spårade ut & gick bananer sista lektionen som substitut för att inte somna. det gick sådär, & läraren önskade nog att jag kanske hade sovit istället. eller tagit självmord av smärta.
jag har nämligen ont i precis hela kroppen, ont i säkert 36 muskler jag inte ens visste fanns. anledningen till detta är att jag var ute i djungeln i stockholm igår & spelade in maskinens nya musikvideo. herbert & frej var kanske de skönaste snubbarna jag träffat, men idag skulle jag vilja döda allt som har med den inspelningen att göra. känner mig handikappad när jag inte ens kan knyta mina egna skur. 

förövrigt ska jag inte göra ett dyft idag. eventuellt plugga filosofi, det skulle jag behöva. men å andra sidan orkar jag inte. 
nu luktar det tigerbalsam.

Inga kommentarer: