lördag 12 september 2009

sova

uppdateringen här har lyst med sin frånvaro under dagen, och så lär det förbli ungefär hela helgen.
dagen har nämligen tillbringats i skulan, & därefter med johanna. vi har sörplat kräftor - annars hör'en inte att det är köttsöppe - & druckit öl. 

imorgon åker jag iväg på hajk med skulan. även om jag älskar det mesta som har med naturen & friluftsliv att göra så är jag inte direkt pepp. skulle bara behöva en helg då jag får tillåtelse till att inte göra någonting. bara vara elin åhlén. jag antar att jag får vänta en vecka till tills detta sker. men då jävlar sker det tusenfalt (larvigt ord!)

ligger nu i sängen & väntar på att johanna ska röja klart där hon befinner sig. jag börjar bli för gammal för sånt här, lite skämtåsido (ännu larvigare!). ska försöka somna omgående & drömma i färg. om det jag tycker mest om på hela planeten. 
ja, just det. dig.

Inga kommentarer: